Alchymystique

Kategorie: Vizuální identita, Webdesign Rok: 2017

O projektu

Alchymystique přináší od roku 2017 zákazníkům 100% přírodní esenciální oleje a také informace o tom, jak se zbavit různých neduhů a pečovat o své tělo čistě přírodní cestou.

Měli jsme příležitost být u zrodu společnosti i značky. Naším úkolem bylo vymyšlení názvu, design loga a vytvoření celé vizuální identity včetně aplikace do online i offline kanálů.

 

Vítěz (2. místo) v soutěži IVIA 2017

ivia

logo.png
eshop_vizualizace.png

E-shop

Jednou z nosných částí celého lifestylového projektu je netradiční e-shop s databází více než 150 esenciálních olejů rozdělených podle užití, či podle jejich složení.

Rezervační
systém

K šíření povědomí o účincích esenciálních olejů slouží pořádané workshopy i individuální návštěvy showroomu – Alchymystické dílny. Pro tento účel jsme vytvořili rezervační systém, který navíc dokáže generovat elektronické vouchery určené k vytisknutí.

ruka-s-telefonem.png
zatisi.jpg

Print
& Online

Identita není pouze webový design, ale samozřejmě i tiskoviny. Kromě klasických vizitek či visaček na olejové flakonky jsme navrhovali originální dárkové kolekce olejů a kapesní herbáře na reklamní vzorky olejů.

Pravidelně také připravujeme příspěvky na facebookovou stránku Alchymystique.

Print
& Online

Identita není pouze webový design, ale samozřejmě i tiskoviny. Kromě klasických vizitek či visaček na olejové flakonky jsme navrhovali originální dárkové kolekce olejů a kapesní herbáře na reklamní vzorky olejů.

Pravidelně také připravujeme příspěvky na facebookovou stránku Alchymystique.

Alchymystická
dílna

Alchymy-
stická dílna

Veškerý nábytek pochází z architektonického studia ROOM411 a dřevařské dílny Dřevotvar Bystré. Hlavní dominantu prostoru, velkou prosvětlenou skříň se všemi oleji, jsme doplnili o poloprůhledné destičky s motivy jednotlivých bylin a krátkým vysvětlením jejich účinnosti.

A co na to klientka?