O projektu
Alchymystique přináší od roku 2017 zákazníkům 100% přírodní esenciální oleje a také informace o tom, jak se zbavit různých neduhů a pečovat o své tělo čistě přírodní cestou.
Měli jsme příležitost být u zrodu společnosti i značky. Naším úkolem bylo vymyšlení názvu, design loga a vytvoření celé vizuální identity včetně aplikace do online i offline kanálů.
Vítěz (2. místo) v soutěži IVIA 2017
E-shop
Jednou z nosných částí celého lifestylového projektu je netradiční e-shop s databází více než 150 esenciálních olejů rozdělených podle užití, či podle jejich složení.
Print
& Online
Identita není pouze webový design, ale samozřejmě i tiskoviny. Kromě klasických vizitek či visaček na olejové flakonky jsme navrhovali originální dárkové kolekce olejů a kapesní herbáře na reklamní vzorky olejů.
Pravidelně také připravujeme příspěvky na facebookovou stránku Alchymystique.
Print
& Online
Identita není pouze webový design, ale samozřejmě i tiskoviny. Kromě klasických vizitek či visaček na olejové flakonky jsme navrhovali originální dárkové kolekce olejů a kapesní herbáře na reklamní vzorky olejů.
Pravidelně také připravujeme příspěvky na facebookovou stránku Alchymystique.
Alchymystická
dílna
Alchymy-
stická dílna
Veškerý nábytek pochází z architektonického studia ROOM411 a dřevařské dílny Dřevotvar Bystré. Hlavní dominantu prostoru, velkou prosvětlenou skříň se všemi oleji, jsme doplnili o poloprůhledné destičky s motivy jednotlivých bylin a krátkým vysvětlením jejich účinnosti.