O projektu
Naviga4 je přední poradenská firma v oblasti evropských a národních dotací. Pracuje pro ty, kdo o dotace žádají a rovněž pro ty, kdo je rozdělují. Ať už se jedná o soukromý nebo veřejný sektor, Naviga dobře zná potřeby a povinnosti obou stran a může tak nabídnout služby se skutečnou přidanou hodnotou.
Firma funguje již od roku 2003, a tak bylo potřeba vzhledem k vyvíjejícím se trendům a udržením kroku s konkurencí vdechnout nový život webové prezentaci i vizuálni identitě.
O projektu
Naviga4 je přední poradenská firma v oblasti evropských a národních dotací. Pracuje pro ty, kdo o dotace žádají a rovněž pro ty, kdo je rozdělují. Ať už se jedná o soukromý nebo veřejný sektor, Naviga dobře zná potřeby a povinnosti obou stran a může tak nabídnout služby se skutečnou přidanou hodnotou.
Firma funguje již od roku 2003, a tak bylo potřeba vzhledem k vyvíjejícím se trendům a udržením kroku s konkurencí vdechnout nový život webové prezentaci i vizuálni identitě.
Webové stránky
Předpokladem pro návrh nového vzhledu webových stránek byla modernizace samotného konceptu firemní prezentace – vizuální identity.
Požadavek Navigy4 byl, aby identita zůstala rozpoznatelná pro stávající klienty, ale na druhou stranu byla i dostatečně moderní a přilákala klienty nové.
V barevné paletě jsme tedy zachovali primární žlutou barvu, kterou jsme ale doplnili o odstíny modré. Ta se může využívat pro zvýraznění určitých prvků uživatelského rozhraní, nebo jako filtr přes fotku pro ozvláštnění designu. Také jsme vytvořili grafický pattern vycházející z designu loga, který jsme následovně rozpohybovali. Díky tomu a dalším animacím použitými na webu o sobě Naviga dává znát, že je dynamická firma, u které si můžete být jistí, že vás povede správným směrem.
V barevné paletě jsme tedy zachovali primární žlutou barvu, kterou jsme ale doplnili o odstíny modré. Ta se může využívat pro zvýraznění určitých prvků uživatelského rozhraní, nebo jako filtr přes fotku pro ozvláštnění designu. Také jsme vytvořili grafický pattern vycházející z designu loga, který jsme následovně rozpohybovali. Díky tomu a dalším animacím použitými na webu o sobě Naviga dává znát, že je dynamická firma, u které si můžete být jistí, že vás povede správným směrem.
Focení
Jako součást nové identity a webových stránek bylo potřeba vytvořit i firemní fotky v odpovídající kvalitě. První část zahrnovala focení profilových fotek jednotlivých zaměstnanců, které byly následovně použity v kontaktech na webových stránkách. Hlavní fotky, které jsme potom dělali, mají návštěvníkům webu představit Navigu jako firmu, kde pracují zkušení lidé, se kterými budete rádi spolupracovat.