O projektu
Oleandr je pražské bistro, ve kterém se s vámi na chvíli zastaví čas. Budete si připadat jako v Provence, kde si u dobré kávy vychutnáte výbornou snídani, přes den ochutnáte domácí polévku, nakoupíte nejen lokální produkty a navečer posedíte s přáteli u sklenky dobrého vína.
Naším úkolem bylo navrhnout pro toto bistro identitu, která by podpořila atmosféru francouzského venkova, a v neposlední řadě také webové stránky, jejichž návštěva bude zážitkem stejně jako návštěva samotného bistra.
O projektu
Oleandr je pražské bistro, ve kterém se s vámi na chvíli zastaví čas. Budete si připadat jako v Provence, kde si u dobré kávy vychutnáte výbornou snídani, přes den ochutnáte domácí polévku, nakoupíte nejen lokální produkty a navečer posedíte s přáteli u sklenky dobrého vína.
Naším úkolem bylo navrhnout pro toto bistro identitu, která by podpořila atmosféru francouzského venkova, a v neposlední řadě také webové stránky, jejichž návštěva bude zážitkem stejně jako návštěva samotného bistra.
Identita & UI
Z návrhu vizuání identity jsme následovně vycházeli i při tvorbě originálního webu, kde se návštěvníci poutavým způsobem dozví všechny důležité informace o bistru.
Web
Z návrhu vizuání identity jsme následovně vycházeli i při tvorbě originálního webu, kde se návštěvníci poutavým způsobem dozví všechny důležité informace o bistru.
Blog
Součástí webu je také sekce blogu, kam je možné vkládat články, novinky z bistra nebo plánované akce. Pro lepší čitelnost zde již není použitý horizontalní layout, ale klasický vertikální.
Blog
Součástí webu je také sekce blogu, kam je možné vkládat články, novinky z bistra nebo plánované akce. Pro lepší čitelnost zde již není použitý horizontalní layout, ale klasický vertikální.
Parallax
S cílem zaujmout webovou prezentací zákazníka jsme ztvárnili web pomocí netradičního horizontálního layoutu s použitím tzv. “parallax” efektu, který dodává webu optickou iluzi perspektivy.
Parallax
S cílem zaujmout webovou prezentací zákazníka jsme ztvárnili web pomocí netradičního horizontálního layoutu s použitím tzv. “parallax” efektu, který dodává webu optickou iluzi perspektivy.
Focení
Protože měl být web odrazem skutečného bistra, rozhodli jsme se nepoužívat fotky z fotobanky, ale nafotili jsme ilustrační fotky webu přímo na místě.
Díky tomu získal web autentický vzhled typický právě pro toto bistro a zákazníci se tak můžou při jeho procházení těšit až podnik navštíví osobně.
Focení
Protože měl být web odrazem skutečného bistra, rozhodli jsme se nepoužívat fotky z fotobanky, ale nafotili jsme ilustrační fotky webu přímo na místě.
Díky tomu získal web autentický vzhled typický právě pro toto bistro a zákazníci se tak můžou při jeho procházení těšit až podnik navštíví osobně.